Lumex logo

LumeX

თანხის დაბრუნების წესები (Refund Policy)

დოკუმენტის ვერსია: 1.1
ძალაში შესვლის თარიღი:
ბოლო განახლება:
ვრცელდება: Lumex მობილური აპის (iOS/Android) ყველა მომხმარებელზე, რომელიც იყენებს მშობლისა და შვილის უსაფრთხოების სერვისებს, მათ შორის გამოწერებსა და SOS გამოძახებებზე.
გამომცემელი: შპს „Lumex საქართველო“
კონტაქტი: info@lumex.ge ან აპლიკაციის დახმარების ცენტრი

წინამდებარე პოლიტიკა განსაზღვრავს თანხის დაბრუნების წესებს ლუმექსის აპლიკაციაში შესრულებული გადასახადებისათვის. აპლიკაციის გამოყენებით თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით და ეთანხმებით ამ წესებს. წინამდებარე პოლიტიკა შეესაბამება საქართველოს მომხმარებელთა უფლებების დაცვის კანონმდებლობას და Apple/Google გადახდის პლატფორმების მოთხოვნებს.

1. ზოგადი პირობები

2. გამოწერის თანხის დაბრუნება

ლუმექსის სერვისი მუშაობს გამოწერის მოდელზე. გამოწერა საჭიროა, რომ მომხმარებელს ჰქონდეს სრული ფუნქციების წვდომა (პაკეტები 1–5 + ასაკის არასრულწლოვანისთვის).

პაკეტები თვიური ან 3 თვიანია, ავტომატურად განახლებადი. გამოწერა ავტომატურად განახლდება, სანამ მომხმარებელი არ გააუქმებს.

არ ხდება თანხის დაბრუნება:

გაუქმების მიუხედავად, მომხმარებელი ინარჩუნებს წვდომას გადახდილი პერიოდის ბოლომდე.

დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ შემდეგ შემთხვევებში:

Apple/Google გადახდები

Apple App Store-სა და Google Play-ში შესრულებული ტრანზაქციებზე დაბრუნების პროცესი მიმდინარეობს მათი პოლიტიკის მიხედვით.

3. SOS გამოძახებების საფასურის დაბრუნება

SOS გამოძახება არის ფასიანი მომსახურება და საფასური იჭრება მას შემდეგ, რაც რეაგირების ჯგუფი რეალურად გაიგზავნება და ინციდენტს მიენიჭება სტატუსი „Resolved“.

არ ხდება თანხის დაბრუნება, თუ:

დაბრუნება ხდება, თუ:

4. გადახდის წარუმატებლობა და გრეის (საშეღავათო) პერიოდი („Grace Period“)

5. ანგარიშის მართვა, ცვლილებები

შვილის დამატება ან წაშლა

პაკეტის დაქვეითება (Downgrade)

ანგარიშის წაშლა (Account Deletion)

ავტორიზაციის/შესვლის პრობლემები

ავტორიზაციისა და შესვლის პრობლემები (მაგ., SMS კოდის დაკარგვა/განახლება) არ წარმოადგენს თანხის დაბრუნების საფუძველს. აღნიშნული საკითხები წყდება SMS ვერიფიკაციით ან მომხმარებელთა მხარდაჭერით.

6. SMS და შეტყობინებების ხარჯები

7. მესამე მხარის სერვისები

ლუმექსი უზრუნველყოფს SOS მოთხოვნის გადაგზავნას შესაბამისი დაცვისა სამსახურისთვის, თუმცა მესამე მხარის რეაგირებაზე პასუხისმგებლობა ეკუთვნის დაცვის სამსახურს.

ლუმექსის მხრიდან დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ თავისი მომსახურების ღირებულების ფარგლებში.

8. თაღლითობა და ბოროტად გამოყენება

9. მოთხოვნის წარდგენა

მოთხოვნა შესაძლებელია:

საჭიროა:

განხილვის ვადა: 5 სამუშაო დღე
დაბრუნების ვადა: 10 სამუშაო დღე დამტკიცების შემთხვევაში

10. ცვლილებები პოლიტიკაში

,,ლუმექსს“ უფლება აქვს განაახლოს/შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე წესში წინასწარი შეტყობინებით. სერვისის გამოყენების გაგრძელება ნიშნავს განახლებულ წესებთან თანხმობას.

11. სამართალი

წინამდებარე სელი რეგულირდება საქართველოს კანონმდებლობით. დავები განიხილება საქართველოს სასამართლოებში.

Lumex - Your Trusted Partner